Este procesul de modificare a software-ului original al unitatii de control a motorului pentru a imbunatati performanta, a reduce consumul de combustibil sau a elimina limitarile impuse de producator.
Da, in majoritatea cazurilor putem restaura vehiculul la setarile din fabrica.
Da — in special pentru vehiculele diesel — tuning-ul poate optimiza eficienta si reduce consumul.
O rescriere bine executata nu afecteaza ITP-ul, atata timp cat sistemele necesare (precum DPF) raman active.
De obicei intre 1 si 3 ore, in functie de vehicul si serviciul solicitat.
Poate fi afectata, in functie de politicile producatorului. Oferim tuning discret sau reversibil la cerere.
Permite transferul complet de date dintr-un ECU defect catre unul de inlocuire – evitand costuri ridicate de reprogramare si probleme de sincronizare.
Multi soferi il considera incomod. Dezactivarea aduce confort si reduce uzura demarorului si bateriei.
Da. Fiecare remapare este calibrata in functie de stilul de condus, starea motorului si obiectivele de performanta.
Folosim echipamente de top: Alientech, MagicMotorsport, Autotuner, Launch, DFOX si altele – cu acces OBD, bench si boot.
Da. Efectuam constant tuning pentru camioane, tractoare si utilaje grele pentru a creste cuplul si a reduce consumul de combustibil in conditii solicitante.
Da. Oferim servicii de programare, clonare sau reparatie pentru ECU si chei, fara a fi necesar intregul vehicul.
Introdu detaliile vehiculului tau si descopera imbunatatirile de putere si eficienta pe care ti le putem oferi.
Folosim echipamente moderne pentru citirea si scrierea ECU, asigurand o remapare precisa si sigura.

Autel

Launch

Magic Flexbox

DFB DFOX PRO